Kluczowy projekt społeczny Orange w latach 2014-2016. Misją programu było zachęcenie dzieci i młodzieży do aktywności fizycznej poprzez umożliwienie im rozwijania się̨ w dyscyplinach sportowych. Głównym celem było wspieranie lokalnych społeczności w tworzeniu klubów sportowych i rozwijaniu klubów istniejących. W ramach programu, Orange zapewnił dodatkowy sprzęt sportowy, stroje oraz odpowiednie narzędzia: szkolenia dla trenerów, internetową platformę̨ integrującą wszystkie kluby, która pozwala na wymianę doświadczeń i inspiracji oraz realizację grywalizacji społecznej, prowadzenie dedykowanych programów szkoleniowych przez specjalną grupę trenerską na terenie klubów, współpracę z gwiazdami sportu, takimi jak Jerzy Dudek, organizację wydarzeń sportowych dla klubów, takich jak Puchar Orange, Regionalne Rozgrywki w 8 miastach wojewódzkich. W czasie trwania programu ukazało się około 3123 publikacje o łącznej wartości 5 645 879 zł. Projekt został uznany za 1 z 10 najbardziej znaczących inicjatyw CSR według Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W 2017 KSO zdobyło także wyróżnienie w Konkursie marketingu bezpośredniego Golden Arrow.